×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۴۰۰ کیلومتر ریل معادن کشور را به شبکه راه‌آهن متصل می‌کند

اقتصادتهران: معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۴۰۰ کیلومتر خطوط ریلی فرعی و آنتنی برای اتصال معادن، مراکز صنعتی و بار در سطح کشور به شبکه سراسری راه آهن ایران در دست ساخت است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مازیار یزدانی گفت:  ۴۰۰ کیلومتر خطوط ریلی فرعی و آنتنی برای اتصال معادن، مراکز صنعتی و بار در سطح کشور به شبکه سراسری راه آهن ایران در دست ساخت است که در همین چارچوب، ساخت ایستگاه جدید راه آهن اسفراین در کنار مجتمع فولاد سبزوار واقع در شهرستان جوین در غرب خراسان رضوی با اجرای ۱۱۱ کیلومتر خطوط فرعی حمل بار تا پایان امسال انجام می شود.

وی ادامه داد: ساخت خطوط ریلی حومه ای و افزایش آنها به دو تا چهار خط راه آهن در اطراف کلانشهرهای تهران، مشهد، اهواز و شیراز نیز در دستور کار است. بر این اساس تاکنون اقداماتی جدی در تهران انجام شده و تا پایان امسال خطوط ریلی حومه ای تهران – هشتگرد، گرمسار – هشتگرد و تهران – اسلام شهر به بهره برداری می رسد.

معاون راه آهن جمهوری اسلامی ایران به ساخت خطوط ریلی دوم برای افزایش ظرفیت حمل و نقل راه آهن کشور اشاره و بیان کرد: امیدواریم امسال خط دوم مسیر ریلی و پررفت و آمد بافت – زرین شهر که حمل بار در آن انجام می شود نیز بهره برداری شود. در این چارچوب خطوط دوم راه آهن در مسیر ریلی طبس و قزوین – زنجان نیز تا سال آتی ساخته می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches