×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۳۹ هزار تن گندم در قزوین خریداری شده است

اقتصادتهران: مدیر جهاد کشاورزی قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده تا آخر شهریور ماه سال جاری، ۳۹ هزار تن محصول از گندم کاران این شهرستان خریداری شده است.

عباس آقا علیخانی بعدازظهر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان گندم خریداری شده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گفته این مسئول، ۵۰ درصد مطالبات گندم کاران شهرستان قزوین تاکنون پرداخت شده و مابقی آن نیز تا ۱۵ مهرماه جاری به طور کامل به آنان پرداخت خواهد شد.

آقا علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود، تامین آب را مهمترین مشکل کشاورزان این شهرستان دانست و افزود: با تدبیر و برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی و در پی سفر ریاست جمهوری در سال ۹۵ به استان، تصویب ۲۰ هزار هکتار از اراضی استان جهت پوشش آبیاری تحت فشار در دستور کار قرار گرفت که سهم قزوین بالغ به سه هزار و ۵۰۰ هکتار تعیین و تاکنون نیز یک هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع و باغات تحت پوشش این سامانه قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی قزوین در پایان تاکید کرد: تمام مسئولان سازمان جهاد کشاورزی در این شهرستان با دسته بندی مشکلات کشاورزان سعی در رفع هر چه سریع تر آنها داشته و همت خود را در بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی و کاهش آسیب های مختلف به کشاورزان و محیط زیست به کار بسته اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches