×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای توسعه صنعت خمین اختصاص یافت

اقتصادتهران: فرماندار خمین گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای توسعه صنعت در سال جاری به این شهرستان تخصیص یافته است.

سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات رونق تولید برای طرح های نیمه تمام صنعتی و کشاورزی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تسهیلات سرمایه در گردش و افزایش نقدیندگی سرمایه گذاران پرداخت می‌شود.

وی اظهارکرد: دولت دوازدهم برای توسعه صنعت این شهرستان و رفع محرومیت از زادگاه معمار کبیر این میزان تسهیلات ویژه را تخصیص داده است.

وی بیان کرد: با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم و بسته های تشویقی دولت برای افزایش سرمایه گذاری، خمین در ریل توسعه صنعتی قرار گرفته است.

فرماندار خمین گفت: قرار دادن خمین در فهرست مناطق محروم، معافیت‌های مالیاتی ۱۳ ساله و کمترین نرخ زمین در شهرک و نواحی صنعتی بسته تشویقی دولت برای افزایش سرمایه گذاری صنعتی در خمین است.

ساداتی افزود: قیمت زمین در شهرک صنعتی از ۵۷۰ هزار ریال به ۲۰۰ هزار ریال کاهش یافته به طوری که این میزان کمترین قیمت زمین در سطح کشور است، ضمن اینکه سرمایه گذار یک سوم بهای زمین را می پردازد و بقیه را زمان بهره برداری واحد صنعتی پرداخت می کند.

وی ادامه داد: تدابیر دولت با بسته های تشویقی ویژه برای خمین باعث رشد سرمایه گذاری در بخش صنعتی شد به طوری که شمار واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی خمین به ۱۵۴ واحد رسیده که ۴۳ واحد آن از سال ۹۲ کلید خورده و یا درحال بهره برداری است.

وی بیان کرد: مجوز راه اندازی بزرگترین صنعت پتروشیمی در غرب کشور و صدور مجوز صنایع پایین دستی پتروشیمی در دولت تدبیر و امید در خمین کلید خورده و با صدور و راه اندازی این صنایع در خمین انقلاب صنعتی ایجاد می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches