×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۳۵ میلیارد ریال مستمری ماهانه پرداخت می‌شود

اقتصادتهران: مدیر صندوق بیمه روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: این صندوق ماهانه ۳۵ میلیارد ریال مستمری به روستائیان و عشایر پرداخت می‌کند.

محمد نظری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در زمان کنونی ۱۶۹ هزار و ۲۱۳ نفر بیمه شده اصلی در صندوق ثبت نام کرده اند، افزود: این تعداد شامل روستائیان، عشایر، کشاورزان غیر ساکن در روستاها، زنبورداران، قالی بافان و رانندگان بین شهری در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان هستند.

وی با بیان اینکه ۴۷ درصد مشمولان استانی تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند، اظهار کرد: شهرستان بستان آباد با ۶۸ درصد پوشش بیمه‌ای رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است.

مدیر صندوق بیمه روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای این شهرستان ۲۷ هزار نفر سهمیه ابلاغ شده بود، یاداوری کرد: از این تعداد سهمیه ۱۸ هزار و ۴۶۰ نفر تاکنون در این صندوق ثبت نام کرده‌اند.

نظری با اشاره به خدمات ارائه شده صندوق در استان ادامه داد: برای ۹۱۳ نفر حکم بازنشستگی پیش از موعود در استان با پرداخت ۱۰ سال حق بیمه و بالای ۷۰ سال سن صادر شده است.

وی گفت: در شهرستان بستان آباد حکم بازنشستگی ۸۸ نفر طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای صندوق اعطا شد.

نظری افزود: در استان ۲۴۰ نفر کارافتاده از اعضای صندوق وجود دارد که ۱۵ نفر از آن ها در شهرستان بستان آباد ساکن هستند.

وی گفت: پنج هزار و ۹۹۲ نفر از اعضای صندوق نیز از دنیا رفته‌اند که ۳۴۸ نفر آن ها ساکن شهرستان بستان آباد بودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches