×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۳۲واگن جدید مسافری وارد ناوگان ریلی کشور می‌شود

اقتصادتهران: مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) گفت: در آستانه آغاز تعطیلات نوروزی، ۳۲ واگن جدید مسافرتی از روز دوشنبه وارد ناوگان حمل و نقل ریلی کشور می شود.

‘غلام حیدر ابراهیم بای سلامی’ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از این ۳۲ واگن ، ۸ واگن توسط شرکت پلور سبز و ۴ دستگاه نیز توسط واگن سازی پارس در داخل کشور تولید شده است و ۲۰ واگن دیگر با انجام عملیات بازسازی وارد ناوگان ریلی کشور خواهد شد.

وی اظهارداشت: در راستای تحقق راهبرد هلدینگ گردشگری سازمان تأمین اجتماعی (هگتا)، توسعه کمیت و کیفیت حمل و نقل ریلی به عنوان یکی از ارکان صنعت گردشگری کشور مورد تأکید قرار گرفته و برای این منظور از تمام توان تولید و بازسازی کارگاه ها و کارخانجات تولید داخلی در صنعت واگن سازی برای مشارکت در ساخت و بازسازی واگن های مورد نیاز اقدام می شود و با بازسازی هر واگن، علاوه بر افزایش کیفیت و ایمنی استفاده از آن، ۱۵ سال به عمر مفید واگن ها اضافه می شود.

به گفته این مقام مسئول، بر اساس برنامه های عملیاتی هگتا، در فاز اول تولید ۱۲۰ دستگاه واگن داخلی، توسط واگن سازان داخلی پیش بینی شده و مقدمات آن با توجه به توان و تخصص داخلی فراهم شده تا با ساخت این تعداد واگن مسافری ناوگان جدیدی وارد شبکه ریلی کشور شود.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی افزود: در برنامه های دیگر هگتا، تهیه ۱۰۰ واگن خاص برای حفظ موقعیت شرکت ‘رجا’ در عرصه حمل و نقل ریلی و همچنین، ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران در دستور کار است.

بای سلامی گفت: بخش خصوصی ایران برای مشارکت در سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل ریلی و بهره برداری از واگن های جدید، پیشنهادهایی ارائه داده که هم اکنون توسط شرکت رجا در دست بررسی قرار گرفته است.

به گفته ابراهیم بای سلامی، علاوه بر پیشنهاد سرمایه گذاران داخلی و خارجی، موضوع استفاده از بازار سرمایه برای توسعه صنعت گردشگری و همچنین حمل و نقل ریلی در دستور کار هلدینگ گردشگری سازمان تأمین اجتماعی(هگتا) قرار گرفته که بعد از طی مراحل فنی و مدیریتی با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار به مرحله اجرا در می آید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches