×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۳۰۰ میلیارد تومان برای بروزرسانی تاسیسات آبی پایتخت

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در حوزه بهره‌برداری، حفظ ، نگهداری و بروزرسانی تاسیسات در سال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

محمد پرورش در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان‌اینکه دستگاه خدمات‌رسانی مثل آب و برق تمام ظرفیت خود را برای ارائه بهترین خدمات به‌کار می‌گیرند،اظهار کرد: برای تامین آب شرب از روش‌های مختلفی همچون استفاده از آب سطحی که باید در فرآیند تصفیه، انتقال، پمپاژ و ذخیره قرار بگیرد استفاده می‌شود و یا آب چاه را به وسیله پمپ‌ها استحصال می‌کنند.

آب موجود در تهران یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعب است

وی ادامه داد:در تهران حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعب آب وجود دارد که اکثر این آب‌ها ارتباط مستقیمی با تاسیسات مکانیزمی دارند لذا ما نیز مانند تمام شرکت‌های خدمات‌رسان در مهرماه باید تمام ظرفیت‌هایی ساماندهی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما برای بروزرسانی خدمات است،اظهار کرد: در دورانی که از پیک خارج می‌شویم می‌توانیم برای این مساله ساماندهی‌های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم خود را برای پیک دوم آماده کنیم.

پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه گفت:طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی باید تصفیه‌خانه‌ها،چاه‌ها را ساماندهی کنیم به‌طوری که ظرفیت‌سازی به‌طور کامل صورت گیرد.

به گفته وی، معمولا از مهر تا اسفند‌ماه کار نوسازی تجهیزات آغاز می‌شود و از فروردین‌ماه به بعد یعنی از ششم فروردین به وضعیت تصفیه‌خانه‌های بزرگ سروسامان می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به استفاده از فاینانس خارجی برای اجرای پروژه های فاضلاب تهران گفت: یک کنسرسیوم متشکل از برخی کشورها که چین تامین کننده سرمایه‌گذاری آن به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو است، انجام می شود.

پرورش با تاکید بر اینکه از طریق بانک مرکزی به دنبال پایدار شدن این سرمایه گذاری هستیم، اظهار کرد: علاوه‌بر این در قالب بانک توسعه اسلامی نیز حدود ۱۶۰ میلیون یورو سرمایه گذاری خواهد شد که نیازمند ایجاد یک تونل است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches