×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
۳۰۰هزار معلول در صف دریافت خدمات بهزیستی

اقتصادتهران: رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ معلول در سامانه بهزیستی ثبت شده اند، گفت: علاوه بر این میزان، ۳۰۰ هزار معلول نیز در نوبت دریافت خدمات مختلف بهزیستی هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، «انوشیروان محسنی بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه سفر خود به شهرستان دامغان با اشاره به نگاه ویژه دولت یازدهم به مقوله بهزیستی و ارتقاء خدمات معلولان در جامعه، بیان کرد: رویکرد دولت در برنامه ششم توسعه در قبال معلولان و خانواده بزرگ بهزیستی، حمایتی است و این موضوع جای خشنودی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه، پیشنهاد شده است سالانه ۶۰ هزار نفر از افراد دارای معلولیت به چرخه حمایتی بهزیستی اضافه شوند تا در پایان برنامه ششم توسعه ۳۰۰ هزار نفر در نوبت تکمیل شود.

وی همچنین با اشاره به موفقیت های این نهاد در ایجاد شغل برای افراد تحت پوشش، گفت: بهزیستی تاکنون ۲۶ هزار اشتغال ایجاد کرده که ۱۷ هزار شغل از این تعداد برای افراد دارای معلولیت های مختلف بوده است و این میزان اشتغالزایی را می توان نتیجه بازنگری حمایت از حقوق معلولان در جامعه خواند.

محسنی بندپی ایجاد شورای عالی معلولان را به مثابه بخش لاینفک لایحه بازنگری حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت دانست و ابراز کرد: این شورا هماهنگ کننده و بررسی کننده حقوق این افراد به صورت علمی، تخصصی و کارشناسی است که خوشبختانه کار خود را در کشور به خوبی انجام خواهد داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches