×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۲ هزار سالمند و شهروند منطقه۱۴ به دیابت «نه» گفتند

اقتصادتهران: بیش از ۲ هزار سالمند و شهروند منطقه ۱۴ از خدمات سلامت محور و برنامه‌های آموزشی با موضوع دیابت بهره مند شدند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با اجرای ویژه‌ برنامه‌های سلامت محور هفته دیابت در منطقه که با هدف ترویج سبک زندگی سالم به اجرا در آمد، خانواده‌های دارالمومنین تهران به ویژه افراد دیابتی عضو کانون‌های سلامت منطقه با مخاطرات این بیماری و روش‌های پیشگیر ی آن آشنا شدند.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ با تاکید برلزوم  ارتقا آگاهی شهروندان نسبت به حفظ سلامتی خود و خانوادشان و اینکه مقابله موثر با دیابت نیازمند افزایش آگاهی عمومی است، گفت: بر این اساس و با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری‌ دیابت تمهیدات و برنامه‌های متنوع اموزش محور با مشارکت داوطلبانه شهروندان به صورت محله‌ای در منطقه اجرا شده است.

یزدی با اشاره به اجرای پویش سفیران آبی آسمان، برگزاری ویژه برنامه نه به دیابت با اجرای کلینیک سلامت، همایش نه به دیابت و تقدیر از دبیران کانون دیابت محلات، برگزاری مشاوره تغذیه در پیشگیری از دیابت، دیابت وکنترل استرس و سلامت روان، غربالگری دیابت و…. که با محوریت مساجد و بوستان‌ها و محلات از جمله محله نبی اکرم(ص)، بوستان گلنما و مسجد فاطمه الزهرا(س) و با هدف ترویج سبک زندگی سالم و عاری از دیابت برای بیش از ۲ هزار شهروند و به ویژه سالمند منطقه برگزار شد، یاداور شد: با توجه به آمارهای وزارت بهداشت که حاکی از افزایش شیوع دیابت است، برنامه‌های آموزشی و خدمات سلامت محور در سراهای محله و مساجد منتخب تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches