×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن ثابت کم کارکرد درآمدزا شد

اقتصادتهران: معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، از بازگشت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار شماره تلفن ثابت کم کارکرد به چرخه درآمد زایی حداقلی خبر داد.

 داود زارعیان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، اجرای طرح های تشویقی، تعامل و تماس با مشترکان و پیشگیری از قطع دوطرفه خطوط دارای بدهی را از عواملی دانست که سبب بازگشت این تعداد تلفن ثابت کم کارکرد به چرخه درآمدزایی شده است.

وی به وجود تعداد زیادی تلفن های ثابت بدون کارکرد در دست مشترکان اشاره کرد و گفت: پیشتر به دلیل پایین بودن نرخ آبونمان تلفن های ثابت مشترکان تنها از خط تلفن ثابت خود برای برخورداری از اینترنت پرسرعت(ای.دی.اس.ال) این شرکت یا سایر شرکت های عرضه کننده اینترنت پرسرعت استفاده می کردند و این نیز درآمدی برای شرکت مخابرات به همراه نداشت.

زارعیان به اقدام هایی که برای افزایش میزان آبونمان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: اتخاذ این سیاست واجرای طرح های تشویقی برای چنین مشترکانی سبب شد کارکرد این خطوط افزایش یابد.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با ناکافی دانستن سیاست تشویقی گفت: تنها راهکار موثر برای کارکرددارکردن خطوط کم کارکرد افزایش مبلغ آبونمان است به نحوی که مردم به سمت استفاده بیشتر از تلفن های ثابت خود جذب شوند.

 سخنگوی شرکت مخابرات ایران ۱۰ آبان پارسال از آغاز تعیین تکلیف تلفن های ثابت بدون کارکرد با اعمال حق حداقل کارکرد و یا برگشت آن به مخابرات خبر داد.

داود زارعیان به ایرنا گفته بود، پیش بینی می شود تا پایان امسال شماری از تلفن های بدون کارکرد به مخابرات برگشت داده شوند و این شرکت بتواند آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران دوم تیرماه امسال درباره متعادل سازی تعرفه های تلفن ثابت اعلام کرد تعرفه درون استانی تلفن ثابت از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش یافته و مبلغی به عنوان حداقل کارکرد شامل ۲۰۰ دقیقه برای مناطق روستایی و ۳۳۰ دقیقه برای شهرها تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، سخنگوی شرکت مخابرات ایران نیز با تایید پیاده سازی این تعرفه ها گفت: اکنون نزدیک به ۶ میلیون تلفن ثابت بدون کارکرد در سطح کشور وجود دارد و اجرای مصوبه ۲۳۷ رگولاتوری می تواند شمار قابل توجهی از این تلفن ها را برای مصرف به مخابرات برگرداند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches