×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: به منظور ارتقای فرهنگ شهروندی و زندگی شهرنشینی و افزایش آگاهی های همگانی، کارگاه های آموزشی در محلات ۲۷ گانه شمال تهران در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: ارتقاء فرهنگ شهروندی و یا به عبارت بهتر توسعه فرهنگ شهروندی در حقیقت مدیریت فرآیندهای آموزش فرهنگ شهروندی است و در بحث آموزش، اولین چیزی که دارای اهمیت است ایجاد نیاز در مخاطبین است.
وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های آموزشی از سوی شهرداری با جدیت و پیگیری ادامه دارد، افزود: کلاس ها و کارگاه های آموزشی در محلات ۲۷ گانه منطقه با توجه به نیازسنجی ها و مطالعات انجام شده در دوره های مشخص و زمانبندی های مدیریت شده برپاست.
سعید کارگران توانمندی و ظرفیت های ایجاد شده به منظور آموزش های شهروندی در شهرداری تهران را در سالهای اخیر کم سابقه ارزیابی و تصریح کرد: خانه‌های علم و زندگی در مجموعه های فرهنگی و اجتماعی سرای محلات که توسط خود شهروندان اداره می شود، فضاهای ارزشمندی است که در جهت ارتقاء زندگی شهری و آموزشهای شهروندی ایجاد شده است.
وی گفت: هم اکنون چندین کارگاه و دوره های آموزشی متنوع در سرای محلات ۲۷گانه، در سطح منطقه از جمله کلاس های آموزشی ارتباطات موثر کلامی و غیر کلامی، مسئولیت پذیری، همدلی اجتماعی، شهروند مسئول، خلاقیت سازنده و مخرب، تفکر خلاقانه، پیشرفت شهر و شهروندی، هویت شهروندی و ارتقای آن، شهروندی در خانواده و محله و آپارتمان، هویت و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، پرورش گل و گیاه آپارتمانی، محیط زیست، مصرف بهینه آب، پسماند، دوام و ایمنی، بازیافت و…
دایر است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
کارگران تصریح کرد: این کلاس ها و کارگاههای آموزشی با همکاری اداره بازیافت، فضای سبز و کارشناسان محیط زیست نواحی ده گانه در تمامی محلات در حال اجراست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches