×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
۲۵ درصد سود به سپرده های دو ساله موسسه توسعه

موسسه اعتباری توسعه به عنوان تنهاترین موسسه اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی برای سپرده های دو ساله خود نرخ سود بسیار جذاب ۲۵ درصد پرداخت می کند.

به گزارش اخبار بانک، موسسه اعتباری توسعه که چند سالی است در شبکه بانکی کشور فعالیت می کند وتاکنون نتوانسته مجوز بانک را از بانک مرکزی اخذ نماید به تازگی نرخ سود سپرده های خود را افزایش داده است.

بر این اساس این موسسه برای حساب های مفتوحی تا ۲۲ بهمن ماه امسال سود روزشماری معادل ۱۸ درصد در نظر گرفته است که البته این نرخ تا ۲۱ درصد نیز قابل افزایش است.

این موسسه به روزهایی که مبلغ مانده حساب مشتری از مبلغ پانصد میلیون ریال افزایش پیدا کند نرخ سود خود را از ۱۸ به ۲۱ افزایش می دهد و در پایان ماه به حساب مشتری واریز می کند.

همچنین جذاب ترین نرخ سود و سپرده این موسسه اعتباری حساب های دو ساله است که هم اکنون با نرخ ۲۵ درصد افتتاح می شود.

دارنده این حساب نمی تواند تا پایان مدت قرار داد از حساب خود برداشت نماید و در صورت برداشت نرخ سودی معادل مدت مورد نظر با نرخ های ابلاغی از سوی بانک مرکزی محاسبه سود می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches