×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۲۴ واحد صنعتی و معدنی در گیلان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد

اقتصادتهران: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد ۲۴ طرح صنعتی، معدنی و تجاری برای افتتاح رسمی در مناطق مختلف استان آماده شده است.

به گزارش ایرنا، کریم توکل نیا افزود: این طرح ها به طور عمده در زمینه تولید محصولات سلولزی، فلزی، غذایی، پلاستیکی و معدنی است که در شهرستان های مختلف استان برای افتتاح توسط مسئولان ذیربط در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد طرح به نمایندگی از طرح های متعدد به بهره برداری رسیده در استان برای افتتاح طی مراسمی رسمی در هفته دولت در نظر گرفته شده است.

توکل نیا افزود: برای احداث کارخانه های مذکور بالغ بر شش هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با راه اندازی آنها برای ۷۵۳ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

توکل نیا تصریح کرد: از هفته دولت سال ۹۴ تا هفته دولت سال جاری، تعداد ۱۹۷ واحد صنعتی در استان گیلان به بهره برداری رسیده که نسبت به مدت مشابه قبلی یعنی بازه زمانی هفته دولت ۹۳ تا ۹۴ از نظر تعداد با رشد حدود ۲۰ درصد مواجه بوده است.

وی اظهار کرد: طی مدت زمان مذکور ، همچنین بر اساس پروانه های بهره برداری صادره به میزان هفت هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان صورت گرفته که نسبت به دوره مشابه قبلی ۸۰ درصد رشد داشته است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از رشد ۱۰۰ درصدی تعداد اشتغال مستقیم ایجاده شده در بخش صنعت گیلان در فاصله هفته دولت سال ۹۴ تا هفته دولت سالجاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد و گفت: طی دوره مذکور سه هزار و ۴۸۰ فرصت شغلی بصورت مستقیم در بخش صنعت استان ایجاد شده است.

۳۶ شهرک صنعتی و ناحیه مصوب در گیلان فعال و ۷۸۴ واحد بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر است و ۱۳ هزار و ۵۶۰ نفر در این مجموعه ها مشغول به کار هستند.

همچنین دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches