×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۲۴۲ واحد تولیدی استان قزوین با دریافت تسهیلات مورد حمایت قرار گرفتند

اقتصادتهران: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: در راستای رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۲ واحد تولیدی با دریافت تسهیلات بانکی حمایت شده اند.

به گزارش ایرنا، علی پرزحمت عصر روز یکشنبه در بازدید از واحد تولیدی فعال در زمینه نساجی واقع در شهر صنعتی البرز افزود: دولت تدبیر و امید با توجه به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اهتمام ویژه ای در حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع دارد و در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

این مسئول همچنین گفت: استان قزوین امسال رتبه سوم کشور را در پرداخت تسهیلات بانکی به بخش تولید داشته است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین افزود: امیدواریم با این حمایت ها در شکوفایی صنعت استان گام های موثری برداشته شود و نقش خود را در اشتغالزایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به خوبی ایفا کنیم.

شهر صنعتی البرز نخستین شهر صنعتی کشور است و در شهرستان البرز قرار دارد.

استان قزوین دارای سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری می باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches