×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۲۴۰ زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

اقتصادتهران: کاروان راهیان نور منطقه ۲۰ با مشایعت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مسئولبن شهری منطقه ۲۰ به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در جمع کاروان ۲۴۰ نفره راهیان نور منطقه ۲۰، این سفر معنوی را فرصت مغتنمی برای کسب فیوضات معنوی دانست و گفت: شهدا زنده اند و زندگی آفرین و بر اساس روایات، هر شهید تا ۷۰ هزار نفر از اهلش را می تواند شفاعت کند و این سفر سه روزه فرصت خوبی برای توسل به آنها است.

امرودی در ادامه به مفهوم زیارت کردن در ادیان مختلف پرداخت و حال و هوای مراسم بدرقه این کاروان که در شهر مذهبی شهرری و جوار مقبره شهدای گمنام برگزار شد را روحانی و پر از نور برشمرد.

اصغر عطائی قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ و مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران نیز در حاشیه این مراسم گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله دو کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می شود.

عطائی حضور در مراسم بدرقه زائران راهیان نور را افتخاری برای خود دانست و افزود: حضور در جمع خانواده شهدا و زائران راهیان نور پشتوانه معنوی عظیمی برای خدمات رسانی به شهروندان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches