×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۲۴۰میلیاردتومان صرف اشتغال مددجویان کرمان می‌شود

اقتصادتهران: قائم مقام کمیته امداد امام (ره)استان کرمان گفت: امسال ۲۴۰میلیاردتومان اعتبار اشتغالزایی به مددجویان این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، سهراب روستایی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: اولویت نخست کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت پوششی است که توان تعمین معاش خود را ندارند. است که دارای مشکلات هستند.

روستایی بیان کرد: از سال ۷۸ کار توانمند سازی خانواده های بی بضاعت و مستمند شروع شد و از سالهای ۸۹ و ۹۰ با شتاب بیشتری این کار ادامه یافت و تا به امروز خوشبختانه افراد زیادی توانمند و شاغل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: مدل اشتغال کمیته امداد مورد تایید دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و هر سال اعتباراتی به این نهاد بمنظور ایجاد اشتغال برای افرادی که در معیشت زندگی خود مانده اند، اختصاص یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با واگذاری تسهیلات و اعتبارات اشتغالزایی به این قشر هر سال تعدادی خانواده را از تحت پوشش کمیته خارج می کنیم چون توانمند می شوند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته اعتبارات اشتغال تخصیص یافته به استان کرمان ۱۰۰ میلیارد تومان بوده و ما توانستیم ۱۰۷ میلیارد تومان جذب کنیم و امسال نیز ۲۴۰ میلیارد تومان معادل دو و نیم برابر اعتبارات سال قبل تخصیص یافته است.

روستایی با اشاره به اینکه ۱۰درصد اعتبار به اقشار آسیب پذیر ارائه می شود ،بیان کرد: کمیته امداد در سال گذشته در بین دستگاههای استان کرمان ۱۰۰ درصد اعتباراتش را جذب کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches