×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۲۱ هزار و ۵۰۰ خانه بهداشت در دولت تدبیر و امید ساخته، تجهیز و تعمیر شد

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زاهدان گفت: ۱۸ هزار خانه بهداشت در دولت تدبیر و امید تجهیز و تعمیر و سه هزار و ۵۰۰ خانه بهداشت نیز ساخته و بهره برداری شده است.

به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در مراسم افتتاح ۲۲۰ طرح بهداشتی درمانی سیستان و بلوچستان به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در تالار بوعلی دانشکده دندانپزشکی زاهدان اظهار داشت: راه اندازی چهار هزار پایگاه بهداشتی و سه هزار مرکز جامع سلامت و تحقق وعده دسترسی به پزشکان در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان از دیگر اقدامات این دولت است.

وی افزود: مراکز جامع سلامت محلی در کنار پزشک، دندان پزشک، مراقب سلامت، ماما، روانشناس و مسئول تغذیه به مردم خدمات ارائه می کنند که ساخت هر کدام از این مراکز هزینه زیادی برای دولت داشته است.

وی تاکید کرد: دسترسی راحت تر به پزشک کار دیگری بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد به طوری که اکنون ۱۰۰ درصد مراکز بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان پزشک دارد و تعدادی پزشک نیز در نوبت برای خدمت هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: سیاست گذاری دولت در مسیری بود که بر خلاف سال های قبل که این استان مشکل کمبود پزشک داشت اکنون نه تنها پزشک مراکز درمانی مناطقی چون سیستان و بلوچستان تامین شده بلکه تعدادی پزشک برای ارائه خدمت در این استان در نوبت قرار دارند.

وی گفت: ۲۰ سال از تصویب قانون بیمه کردن ایرانیان گذشته و حتی در بهترین شرایط اجرا نشده بود اما دولت یازدهم با مشکلات اعتباری که داشت ۱۱ میلیون نفر از مردم کشور را بیمه کرد.

هاشمی اظهار داشت: امروز ۲۲۰ پروژه در ادامه کارنامه خدمات دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید که باید از تلاش همه دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان این استان برای نزدیک شدن دولت به هدفش که همان کمک به محرومان، مستضعفان و مرزنشینان است قدردانی کنم.

وی افزود: تا کنون که حدود سه سال از اجرای طرح تحول نظام سلامت می گذرد ۶ بیمارستان علاوه بر بیمارستان ۳۵ تختخوابی میرجاوه که امروز افتتاح شد در زهک، هیرمند، زابل، نیکشهر، راسک و زاهدان به بهره برداری رسیده و بیمارستان های متعددی نیز در دست طراحی و اجراست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهم احترام به مردم و توسعه خدمات درمانی و بهداشتی است بر این اساس بیش از ۵۰۰ پروژه تقریبا تا کنون در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده و ۴۰۰ پروژه دیگر نیز در دستور کار داریم که امیدواریم بتوانیم ۵۰ درصد آنها را تا قبل از پایان دولت به بهره برداری برسانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches