×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان راکد و نیمه فعال هستند که رفع مشکلات آنها را به عنوان اولویت کاری در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای نیمه فعال و راکد در شهرک صنعتی لیا افزود: همه سعی و تلاش خود را برای فعال کردن این واحدها به شکلی که با ظرفیت کامل به تولید بازگردند به کار گرفته ایم.

وی از کمبود نقدینگی و بدهی به بانک ها تا مسایل بیمه، مالیات و مشکل در فروش را از عمده مشکلات واحدهای تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین عنوان کرد و گفت: به منظور حل مشکلات این واحدها نشست هایی با حضور مدیران بانک ها و دستگاه های خدمت رسان به ریاست استاندار برگزار می شود.

خانپور یادآور شد: امسال ۳۳ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین با همکاری بانک ها و مدیران دستگاه ها و مدیریت ارشد استان به چرخه تولید بازگشته اند.

استان قزوین دارای ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی است.

یک هزار و ۳۱۷ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر شده اند که از این تعداد ۸۴۰ واحد تولیدی با سرمایه گذری ۲۲ هزار میلیارد ریال از آنها به بهره برداری رسیده که در آنها ۲۴ هزار و ۵۲۰ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches