×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۹۰۰ زندانی دانش‌آموز در زندان‌های تهران حضور دارند

اقتصادتهران: مدیر کل زندان های تهران از وجود ۱۹۰۰ زندانی دانش آموز در حال تحصیل در زندان های تهران خبر داد.

به گزارش مهر، مصطفی محبی در خصوص تحصیل زندانیان گفت: ما در زندان های تهران شش مدرسه داریم که ۱۹۰۰ دانش آموز در حال تحصیل هستند.

وی افزود: سه دانشگاه علمی کاربردی هم وجود دارد که ۴۸۰ نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ۱۵ رشته در حال  تحصیل هستند. با دانشگاه پیام نور  هم تفاهم نامه ای داریم که  ۲۴ نفر در مقطع ارشد و یک نفر  در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند.

وی افزود: مهر ماه سال ۹۵ هزار نفر بی سواد در زندان داشتیم که همه باسواد شدند البته ۱۴۰ نفر باقی مانده هم از این تعداد  در حال آموزش اند.

 وی افزود: در یکسال گذشته بیش از شش هزار نفر تحت آموزش پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند.

 مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به آموزش قران در زندان ها گفت: در زندان ها یکی از بحث هایی که دنبال می شود آموزش قران است که برای  هشت هزار نفر در حفظ، مفاهیم، تفسیر و روخوانی و اذان و ترتیل شرکت کردند.

 وی افزود: در مجموعه زندان ها ۸۰ نفر روحانی با ما همکاری دارند که این تعداد علاوه بر اجرای نماز جماعت کلاس های قرانی و اخلاق و مسایل مربوط با مشکلات زندانی ها را حل می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches