×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۸۷ راس دام قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد

اقتصادتهران: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۸۷ راس دام قاچاق در سنقروکلیایی با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سردار ‘منوچهر امان اللهی’ اظهار داشت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شدند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی این خودروها، ماموران در عملیات هایی جداگانه نسبت به متوقف کردن و بازرسی از آن ها اقدام کردند که پس از بازرسی از این خودروها، ۱۸۷ راس دام که فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این دام های قاچاق کشف شده به ۱۴۰ میلیارد ریال می رسد.

وی گفت: در این راستا ۲ متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: کشف ۵۸ فقره سرقت و دستگیری ۳۸ سارق و قاچاقچی از مهمترین نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ ‘حسین براری ‘اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی علاوه بر کشف ۵۸ فقره سرقت که ۳۶ فقره آن مربوط به سرقت قطعات خودرو و داخل خودرو بود، ۳۲ سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ براری یادآوری کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس موفق به کشف ۱۰ هزار و ۷۸۰ نخ سیگار و هشت دستگاه کولرگازی قاچاق و همچنین دستگیری ۶ نفر از قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر از دیگر نتایج اجرای طرح بود که در این راستا نیز ۲۲ نفر از این افراد دستگیر دند.

وی ادامه داد: توقیف ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و انتقال آن ها به پارکینگ نیز از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کرمانشاه بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches