×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۷هزار متر مربع از جداره‌های بوستان یاس رنگ آمیزی و زیباسازی شد

تهران اکونومی: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه۴ از رنگ آمیزی و زیباسازی ۱۷هزار متر مربع از جداره های بوستان یاس در ضلع جنوبی بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای زیباسازی هرچه بیشتربوستانهای منطقه۴، اداره زیباسازی منطقه اقدام به شستشو، پاکسازی و نماسازی و رنگ آمیزی۱۷هزار متر مربع از جداره های ورودی و موجود در محدوده مجموعه بزرگ بوستان یاس کرد.

وی ادامه داد: براین اساس،همچنین ۱۶هزار مترطول از جداول سطح محدوده این بوستان نیزتوسط رنگهای روغنی ترافیکی رنگ آمیزی شد.

ناصحی با اشاره به اجرای این عملیات طی اردیبهشت ماه جاری، افزود: ازدیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا، شستشو و رنگ آمیزی نرده های محدوده مجموعه های ورزشی، ساختمانهای اصلی و حاشیه بوستان یاس بوده است که در این راستا نیز به متراژ ۳۰هزار متر مربع نرده های محدوده، با رنگ‌های روغنی بهسازی شد.

معاون امورشهری منطقه در پایان یادآور شد: همچنین عملیات تبلیغات برای پروژه بزرگ بوستان یاس نیز در قالب اکران ۶۰۰متر مربع پرتابل، بیلبورد و سازه های ریلی در سطح محدوده منطقه۴ صورت گرفته است.

لازم بذکر است بوستان یاس به مساحت ۳۰۰ هکتار در محدوده از غرب به بزرگراه شهید باقری از شمال بزرگراه شهید بابایی، شرق به خیابان استخر و جنوب به بوستان پلیس و ۳۵ متری استقلال محدود می شود و در اسفند ۱۳۹۳ طبق بیانات مقام معظم رهبری این محدوده تبدیل به فضای عمومی شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches