×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۶ کشور در کنفرانس سرطان غرب آسیا در ایران حضور دارند

اقتصادتهران: عضو هیات علمی و اجرایی نخستین کنفرانس سرطان غرب آسیا گفت: این کنفرانس برای اولین بار است که در ایران برگزار می شود و ۱۶ کشور در آن حضور دارند.

دکتر محمود عابد مقدم امروز در حاشیه برگزاری این کنفرانس به ایرنا گفت: در این کنفرانس استادان بین المللی در خصوص سرطان از کشورهای امریکا، کانادا و قاره اروپا، آسیا و آفریقا حضور دارند.

وی در خصوص اهداف برگزاری کنفرانس اظهار کرد: در کنار اهداف بالینی ، سازمان بهداشت جهانی، کارگزاران و مسئولان این سازمان در ایران هماهنگی های بسار خوبی در جهت برگزاری و شرکت در این کنفرانس به عمل آورده اند.

این متخصص رادیوتراپی و انکولوژی گفت: همچنین میهمانان برجسته ای از سازمان بهداشت جهانی در این کنفرانس حضور دارند و بخشی از آن به درمان ها و مسائل بالینی می پردازند درعین حال که پیشگیری از سرطان و درمان های مرتبط هم به طور گسترده مطرح و به بحث گذاشته می شود.

عابد مقدم اضافه کرد: هدف این کنفرانس به اشتراک گذاشتن جدید ترین یافته های علمی در سرطان چه در پیشگیری و چه در تسکین و در نهایت هر آنچه در جدیدترین یافته های درمان های بالینی در جهان می گذرد، است.

وی افزود: در حین برگزاری این کنفرانس تعدادی از کشورهای منطقه درباره وضعیت سرطان در کشورخود مطالبی را بیان خواهند کرد.

عضو هیات علمی و اجرایی نخستین کنفرانس سرطان غرب آسیا با اشاره به اینکه این کنفرانس از امروز (پنج شنبه ) در هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز شده و تا شنبه ۲۹ آبان ماه ادامه دارد، گفت: مقالات فراوانی از استادان برجسته دنیا در این کنفرانس پذیرفته شده که به صورت کتابچه و پوستر درآمده اند و تعدادی هم به صورت سخنرانی ارائه می شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches