×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۱۶٫۲ میلیون نفر در نوروز با حمل و نقل عمومی سفر کردند

اقتصادتهران: آمارهای منتشر از صورت وضعیت و اسناد سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال بیانگر سفر بیش از ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از هموطنان با حمل ونقل عمومی با ناوگان هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی است.

به گزارش ایرنا، با توجه به صورت وضعیت صادره از پایانه های مسافری در سطح کشور در این مدت، هفت میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۴۴ نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استفاده کردند.

همچنین طبق گزارش گزارش وزارت راه وشهرسازی در این ۲۰ روز، ۳۵ هزار و ۹۳۱ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های کشور انجام شده که در مجموع سه میلیون و ۲۱۲ هزار و ۸۵۸ مسافر با هواپیما در مسیرهای داخلی و بین المللی جابجا شدند.

در حوزه سفرهای دریایی کشور نیز در این مدت سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۹۳۲ مسافر از بنادر مسافری کشور برای سفر به جزایر مختلف به ویژه جزایر جنوبی از جمله قشم و کیش در آب های کشور تردد کردند.

در مدت یاد شده در مجموع یک میلیون و ۹۳۱ هزار و ۶۵۱ نفر با قطار در مسیرهای مختلف شبکه ریلی بدون با ایمنی کامل سفر خود را انجام دادند.

بررسی آمارهای فوتی سوانح رانندگی نشان می دهد در ۲۰ روز ایام سفرهای نوروزی در ۳۴۰ تصادف فوتی ۴۳۳ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند در حالی که در مقایسه با سال پیش از آن تعداد جانباختگان راه های کشور ۳۹۰ نفر بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches