×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به فرهنگیان ارائه می شود

اقتصادتهران: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت که بزودی ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره با سود ۱۲ درصد به فرهنگیان پرداخت می شود.

 به گزارش ایرنا، «گودرز کریمی فر» عصر امروز در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی درمانگاه فرهنگیان ملایر افزود: این میزان تسهیلات از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان در سراسر کشور در مدت ۳ ساله پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه معیشت، مسکن و درمان فرهنگیان و معلمان اولویت اساسی در وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود افزود: تمام تلاشمان برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان در حوزه های درمانی، معیشت، مسکن و درمان به کار گرفته می شود تا فرهنگیان با کمترین هزینه به مسائل درمانی و رفاهی خود بپردازند.

کریمی فر یادآورشد که برای تقویت و توسعه مراکز درمانی فرهنگیان در نقاط مختلف کشور،تاکنون در ۱۰ کلان شهر مرکز اسکان بیماران راه اندازی شده و در ۲ شهر دیگر نیز در دست اقدام است.

وی توضیح داد:برای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان، وام خرید مسکن به فرهنگیان فاقد مسکن در مراکز استان ها به میزان تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ تا ۱۲ ساله در هفته های آینده پرداخت می شود.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ وام برای خرید مسکن در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار تن جمعیت ۴۰۰ میلیون ریال و برای شهرهای زیر ۲۰۰ هزار تن جمعیت ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کریمی فر فعالیت درمانگاه فرهنگیان ملایر را مرکزی مطلوب در ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان دانست و افزود: در بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی و رفاهی این شهرستان، وضعیت ملایر از نظر خدمات رفاهی و درمانی به معلمان مطلوب است.

کلینیک تخصصی فرهنگیان ملایر در زمینی به مساحت بیش از ۳۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

این کلینیک شامل بخش هایی همچون جراحی عمومی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، درمان سرپایی بیماران، پزشک تخصصی است و روزانه به ۸۰۰ تا یک هزار بیمار خدمات ارائه می دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches