×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۱۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شیروان آسفالت شد

اقتصادتهران: رییس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ کیلومتر از راه های روستایی در این شهرستان آسفالت شده است.

محمود رضازاده سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: محورهای آسفالت شده طی سال جاری شامل روستای توپکانلو، چوکانلو، زو به تفتازان، قلهک به زیدر و محور گلیان در بخش مرکزی و قوشخانه این شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان شیروان ۱۵۸ روستا دارد گفت: این شهرستان ۹۷۷ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان راه روستایی تاکنون ۴۰۷ کیلومتر آن آسفالت شده است.

رضا زاده با اشاره به شاخص راه روستایی در این شهرستان افزود: شاخص راه روستایی این شهرستان در سال ۹۰، ۳۲ درصد بوده که هم اکنون به ۴۲ درصد رسیده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان با اشاره به اهمیت اجرای آسفالت راه های روستایی شیروان گفت: این امر در زمینه خدمات رسانی به شمار زیادی از ساکنان روستاهای مهم و پرجمعیت که امکان تردد آسان در فصول مختلف را فراهم خواهد ساخت.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در ۱۵۷روستای شیروان سکونت دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches