×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۳۱۷ طرح در خطه خورشید به ثمر رسید

اقتصادتهران: طی هفته دولت یک هزار و ۳۱۷ طرح مختلف عمرانی و خدماتی با هزینه بیش از ۱۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید و اجرای ۱۴۰ طرح نیز آغاز شد.

به گفته استاندار خراسان رضوی طرح های بهره برداری شده در این استان طی هفته دولت نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر تعداد ۱۴ درصد و از نظر هزینه ۳۰ درصد افزایش داشت.

علیرضا رشیدیان افزود: در هفته دولت پارسال یک هزار و ۱۵۷ طرح با هزینه ۱۱ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در استان خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در هفته دولت امسال شهرستان مشهد با ۱۲۹ طرح و شهرستانهای قوچان و نیشابور به ترتیب با ۸۹ و ۷۶ طرح بیشترین طرح های بهره برداری شده را در بین شهرستان های استان داشته اند.

وی گفت: در اجرای طرحهای مزبور ۳۷ دستگاه اجرایی و ۴۳ شهرداری در این استان سهیم هستند که از نظر هزینه سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت مخابرات و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ترتیب با سه هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال، هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال و هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال بیشترین مبلغ را برای اجرای آنها هزینه کردند.

رشیدیان افزود: بیشترین تعداد طرحهای افتتاح شده در این استان طی هفته دولت نیز مربوط به شرکت توزیع نیروی برق، سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ترتیب با ۱۶۴، ۱۵۸ و ۱۲۸ طرح بوده است.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۴۰ طرح نیز که اجرای آنها همزمان با هفته دولت در این استان آغاز شد، دهیاریها با ۳۹ طرح بیشترین تعداد طرحها بین دستگاه های اجرایی استان را داشتند.

در نخستین روز هفته دولت ۸۲۵ طرح مخابراتی با هزینه یک هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان خراسان رضوی طی مراسمی با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

تاسیس ۱۱۷ سایت نسل سوم همراه اول ۳G، نوسازی ۳۳۵ سایت همراه اول، تاسیس ۱۰۹ سایت همراه اول ۴G، توسعه سوئیچ تلفن ثابت به میزان ۱۹ هزار و ۹۳۰ پورت، توسعه اینترنت پرسرعت (ADSL) به میزان ۹ هزار و ۲۹۴ پورت و اجرای فیبر نوری به میزان ۱۰۳ کیلومتر از جمله این طرحها بود که در ۲۵ شهرستان استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۴۴۶ پروژه مربوط به شهرداریها و دهیاریهای شهرهای مختلف استان خراسان رضوی نیز با حضور وزیر کشور در پنجمین روز هفته دولت از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد.

۱۲۸ فقره از طرح های مزبور با هزینه ۶۰۷ میلیارد ریال مربوط به شهرداری های خراسان رضوی بود و ۳۱۸ طرح دیگر نیز با هزینه ۳۲۰ میلیارد ریال در حوزه دهیاری های این استان بهره برداری شد.

افتتاح سامانه سراسری پرداخت الکترونیکی (حواله الکترونیک) از طریق بانکواره در راستای پروژه خزانه داری الکترونیک کشور از دیگر طرح هایی بود که با حضور دبیر کل بانک مرکزی در مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این سامانه برداشت از حساب های دولتی که تاکنون به اشکال مختلف انجام می شد، سامان یافته و به صورت پرداخت الکترونیکی از یک حساب به یک حساب یا چند حساب و به سرعت انجام می شود.

همچنین در این هفته بهره برداری از ۱۱ طرح خدماتی، بهداشتی و عمرانی در شهرستان قوچان با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی و افتتاح هشت طرح آبرسانی و بهداشتی در روستاهای زلزله زده فریمان با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور انجام شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches