×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۳۰هزار متر خط کشی طولی در منطقه ۱۱ انجام شد

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط؛ بیش از ۱۳۰هزار متر خط کشی طولی در معابر این منطقه اجرا شده است.

سجاد زارع صفت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران؛ مشارکت شهروندان و توجه جدی رانندگان به خطوط سفید و انضباط ترافیکی را راهکار برون رفت از معضل ترافیک و بازگشت آرامش به خیابان های پایتخت می‌داند.

او با بیان این که مدیریت شهری با جدیت اهداف “کمپین آسمان آبی، زمین پاک ” را دنبال می کند و با همین رویکرد اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری طرح خط سفید را در دست اجرا دارد؛ گفت: از ابتدای آغاز طرح تا کنون بیش از ۱۳۰هزار متر خط کشی طولی، بیش از ۲۰هزار متر مربع اصلاح خط کشی در تقاطع های چراغ دار و ۱۸۰ مقطع گذرگاه های میان تقاطعی عابر پیاده اصلاح خط کشی انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد که اجرای طرح خط سفید در ۲ فاز اجرایی شده که فاز یک این طرح در ۱۳ محور ۲۸کیلومتر از معابر سطح منطقه را در بر می گیرد و فاز دو طرح نیز در ۳۲ محور ۲۴کیلومتر را پوشش داده است.

زارع صفت همچنین در بخش نرم افزاری این طرح که با هدف فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی شهروندان نسبت به اهمیت موضوع برنامه ریزی شده است؛ به طرح های آموزشی با آموزه های مفاهیم ترافیکی در سطح معابر، تبیین اهداف و اثرات طرح در مدارس، مساجد و اماکن عمومی اشاره و ابراز امیدواری کرد اجرای طرح خط سفید؛ کلان شهر تهران را که از آلودگی هوا و ترافیک رنج می برد با همیاری تمام شهروندان برهاند و انضباط ترافیکی به زودی اثرات ارزشمند خود را در فرهنگ رانندگی پایتخت نشینان نشان دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches