×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۱۲ هزار راهدار در طرح زمستانه امسال حضور دارند

اقتصادتهران: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ۱۲ هزار راهدار با بیش از ۹ هزار دستگاه ماشین ‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌ سنگین همزمان با اجرای طرح زمستان ۹۷ در جاده های کشور حضور دارند.

طرح زمستانه سال ۹۷ از ۲۲ آذر ماه آغاز و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت همه دستگاه‌های مسئول اعم از وزارت راه وشهرسازی، هلال احمر، اورژانس و … با تقویت امکانات و تجهیزات خود، در این طرح مشارکت خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، حیدر مطاعی روز پنجشنبه در رزمایش طرح زمستانه ۹۷ که در منطقه آبعلی شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: تمامی نیروهای این نهاد از اوایل آبان ماه آمادگی خود را برای شرکت در طرح زمستانه اعلام کردند که در زمان بارش در محورهای مهم و لغزنده مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه با توجه به آغاز زودهنگام بارش ها، امسال این نهاد از ۱۵ آبان ماه عملیات برف روبی را آغاز کرده است، افزود: گرچه هموطنان آمادگی لازم را در مواجه با بارش را نداشتند، ولی این نهاد تمهیدات لازم را اندیشیده و آماده خدمت رسانی است.

وی تصریح کرد: امسال ۸۷۰ راهدارخانه فعال ثابت و سیار، ۹ هزار و ۶۳۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۱۲ هزار نیرو به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یکی از برنامه های این نهاد را پخش نمک در محورها قبل از شروع بارش اعلام کرد و گفت: در سطح کشور ۲۱۷ هزار کیلومتر راه وجود دارد که ۴۰ هزار کیلومتر راه شریانی در اولویت قرار دارند.

وی به همدلی بین دستگاه های امداد رسان تاکید و گفت: سعی شده در طرح زمستانه امسال از ماشین آلات بروز استفاده کنیم و در هیچ شرایطی جاده های شریانی مسدود نشود.

مطاعی ادامه داد: اولویت این نهاد در شرایط بحرانی، حفظ جان مردم در جاده ها است و رانندگان و مسافران برای آگاهی از مسدود بودن محورهای مواصلاتی، رسانه ها را دنبال کنند.

شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران واقع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches