×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۱میلیون نفر دردولت یازدهم از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم ۱۱ میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که این بیمه شدگان در روستاها ۳ درصد و شهرها ۶ درصد هزینه‌های درمانی را پرداخت می کنند.

به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان ۵۶ تختخوابی دیر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در دولت یازدهم ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌ها در کشور ۲ برابر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: همچنین در دولت یازدهم افزایش دستگاههای سی تی اسکن و اورژانس ها باعث ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در استان‌ها شد که رضایت مندی مردم را در پی داشته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با طرح تحول نظام سلامت اظهارداشت: در دولت یازدهم میلیاردها تومان به حوزه بهداشت و درمان پرداخت شد، بطوری که در گذشته ۷۰۰ هزار نفر از مردم سالانه زیر خط فقر می رفتند و بخاطر بیماری مجبور بودند زندگی خود را بفروشند.

وی گفت: طرح تحول نظام سلامت باید با قوت تمام در دولت آینده دنبال شود و مجلس شورای اسلامی از این طرح حمایت کند تا آینده نظام سلامت کارآمدی داشته باشد.

قاضی زاده هاشمی افزود: هم اکنون طرح پزشک خانواده در روستاهای استان بوشهر اجرا می شود و دراین استان ۱۷۱ طرح بهداشت و درمان در دست اجراست که ۸۰ طرح آن تا پایان دولت یازدهم به اتمام می‌رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches