×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۰ بوستان جدید در شمال تهران احداث می‌شود

تهران اکونومی: به منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری احداث ۱۰ بوستان جدید در برنامه‌های معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک در سال جاری قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت:در حال حاضر ۱۷ بوستان از جمله محلوجی، گلستان، فاز دوم بوستان‌های آبک، گلابدره، انجیری، وزیری و … با بیش از ۴۸۵ هزار مترمربع مساحت در منطقه در حال آماده سازی است که اکثر آنها در مراحل پایانی و کاشت فضای سبز قرار دارند که با اتمام آنها سرانه‌های فضای سبز برابر با ۵/۲ متر مربع در سال ۹۱ ، ۲/۱ متر مربع در سال ۹۲ و ۵/۰ مترمربع در سال جاری افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: ۳۲ هزار متر مربع زمین در خیابان بوکان، درختی و ا… وردی در اختیار شهرداری منطقه یک است که عملیات تبدیل آنها به بوستان در بودجه سال جاری پیش بینی شده است.

وی در خصوص توسعه فضای سبز عمودی در منطقه گفت: به منظور توسعه فضاهای سبز، تثبیت خاک، جلوگیری از فرسایش، زیبا سازی محیط های شهری و استفاده بهینه از فضاهای بلا استفاده،۴۹ نقطه از معابر اصلی، بزرگراهی، بوستان‌ها و… با مساحت ۱۹۹ هزار مترمربع در منطقه طی سال های ۹۱ تا ۹۲ شناسایی و عملیات کول گذاری در آنها انجام شد که این اقدامات در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

نوربخش گفت: طرح تثبیت دیواره و کول گذاری در ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از حاشیه بزرگراه امام علی(ع)، ۲ هزار و ۸۵۶ متر مربع در حاشیه بزرگراه آیت ا… صدر و ۲۱ هزار متر مربع در حاشیه رود دره ولنجک و ۲۶ هزار متر در بلوار دانشجو در حال انجام است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches