×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۰۶ پهنه در سطح مراکز جهاد کشاورزی استان قزوین تشکیل شده است

اقتصادتهران: رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در راستای اجرای نظام نوین ترویج کشاورزی تاکنون ۱۰۶ پهنه در سطح مراکز جهاد کشاورزی تشکیل و تمام فعالیت های هر بخش برعهده این پهنه ها واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قزوین،علی اکبر متقی فرد روز پنجشنبه در دومین نشست ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی استان افزود: دراین پهنه ها کارشناسان بخش کشاورزی ضمن نظارت، برنامه ریزی لازم را برای تولید کمی و کیفی محصولات کشاورزی به عمل می آورند.

وی در ادامه به لزوم تجهیز و بازسازی مراکز جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که در سال های گذشته اعتبارات خاصی برای بازسازی این مراکز تعلق نگرفته است باید برای سال جاری با تامین اعتبارات حداقل برای تجهیز و تعمیر مراکز اقدام های لازم صورت بگیرد.

متقی فرد بر لزوم اهمیت تجهیز و تعمیر مراکز جهاد کشاورزی به منظور ارائه خدمات رسانی بیشتر و بهتر به کشاورزان و بهره برداران بخش تاکید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در خدمت رسانی به کشاورزان و بهره برداران باید حداکثر تلاش خود را بکنیم و اولویت بندی نسبت برای ارائه خدمات به این قشر در نظر گرفته شود.

متقی فرد اضافه کرد: در کنار اجرای طرح های عمرانی بخش کشاورزی، اجرای سیاست گذاری کشت و تولید محصول مناسب نیز لازم و ضروری است و باید آنرا در بین کشاورزان نهادینه کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches