×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون مترمکعب آب وارد سدهای کشور شد

میزان آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر) تا پنجم آبان‌ماه به یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش ایرنا، گرچه روزهای اخیر بارندگی‌هایی در سطح کشور داشته‌ایم، اما این بارش‌ها نتوانسته‌اند ورودی قابل‌توجهی برای سدها به همراه داشته باشند.

بر اساس تازه‌ترین گزارش دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، گرچه از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر) یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون مترمکعب آب وارد سدها شده است، اما این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون مترمکعب آب وارد سدها شده بود هشت درصد کاهش نشان می‌دهد.

این موضوع نشان می‌دهد هنوز بارش‌ها اثرگذاری قابل‌توجهی بر ورودی آب به سدها نداشته است و بر این اساس مدیریت مصرف باید به‌صورت جدی مدنظر باشد.

بر این‌ اساس، میزان خروجی آب از سدها برای مصارف مختلف کاهش یافت تا بتوان مدیریت بر نیازهای اساسی انجام شود.

طبق آمار تازه منتشر شده از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه) تا پنجم آبان‌ماه، ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب آب از سدها خارج شد. سال گذشته در همین بازه زمانی میزان خروج آب از سدها سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون مترمکعب بوده که کاهش هشت‌ درصدی یافته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches