×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
یک دکل جدید به ناوگان حفاری ایران وارد شد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از ورود یک دستگاه دکل جدید به ناوگان حفاری ایران خبر داد و اعلام کرد: این دکل جدید حفاری فوق پیشرفته با مشارکت سازندگان داخلی و خارجی تامین شده است.

به گزارش مهر، حمید رضا گلپایگانی درباره آخرین وضعیت توسعه ناوگان دکل های حفاری شرکت ملی حفاری ایران، گفت: به منظور شتاب در طرح توسعه میادین مشترک نفت یک دستگاه دکل جدید حفاری به ناوگان این مجموعه نفتی اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر اینکه دستگاه ۹۲ فتح جز پیشرفته ترین دستگاه های حفاری سنگین خشکی است، تصریح کرد: این دکل پیشرفته حفاری با مشارکت سازندگان داخلی و خارجی تامین شده و هم اکنون در حال آماده سازی و انتقال برای آغاز عملیات در یکی از میدان های نفتی مشترک در جنوب کشور است.

این مقام مسئول افزود: این دستگاه با توان ۲ هزار اسب بخار، دارای پنج ژنراتور، دو پمپ سیال، سامانه گرداننده فوقانی (تاپ درایو)، سامانه های الکترونیکی، هدرولیکی و مکانیکی روزآمد است.

گلپایگانی با بیان اینکه دستگاه حفاری ۹۲ فتح توانایی حفاری چاه های اکتشافی، توسعه ای و توصیفی را دارد، تبیین کرد: با توجه به مجهز بودن به سامانه مدیریت پسماند در بحث حفاظت از محیط زیست نیز از استانداردهای بین‌المللی لازم برخوردار است.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این که شرکت ملی حفاری ایران در حال حاضر ۷۴ دستگاه حفاری خشکی و دریایی ملکی و استیجاری در اختیار دارد، اظهار کرد: این دستگاه شصت و نهمین دستگاه ملکی شرکت ملی حفاری ایران به شمار می رود.

به گزارش مهر، آمارهای رسمی شرکت ملی نفت ایران حاکی از آن است که برای تحقق اهداف حفاری صنعت نفت به ۳۶ دستگاه دکل جدید دریایی و ۱۲۰ دستگاه دکل جدید حفاری خشکی در صنعت نفت نیاز است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches