×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
یک بازی کامپیوتری برای ارتقاء سطح امنیت

اقتصادتهران: شرکت ESET برای اتقاء سطح امنیت کاربران فضای مجازی رقابتی را ترتیب داده است که در آن گیمرها با اسستفاده از کدهای برنامه نویسی مخرب و امنیتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش پرشیاسیس خاورمیانه، ایده ی ESET به کمک بازی آنلاین Botwars به میزبانی www.joineset.com   در سراسر دنیا اجرا شده است. در این بازی برنامه نویسان با نوشتن کد با هدف تخریب کردن و یا محافظت از دستگاه ها با هم به رقابت می پردازند. اجرای چنین رقابتی در قالب یک بازی به شرکت ESET این امکان را می دهد تا با تاکتیتک های جدید برنامه نویسان آشنا شود.

گفتنی است این شرکت امنیتی از برایند عملکرد شرکت کنندگان و تحلیل داده های دریافتی از گیمرها در جهت ارتقاء محصولات امنیتی و ارائه آن ها به کاربران سراسر دنیا استفاده خواهد کرد.

بد نیست بدانید شخصیت اصلی بازی Botwars همان آدمک سمبلیک eset است که در قالب یک ربات انسان نما در این بازی مهیج ظاهر می‌شود.

لازم به ذکر است این اولین باری است که یک شرکت امنیتی از چنین روشی برای دریافت اطلاعات رفتاری هکرها و مخرب ها برا بهینه سازی و ارتقاء سطح امنیتی کاربران استفاده می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches