×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
یوز ایرانی در جام جهانی برزیل

یوز ایرانی می تواند همپای بازیکنان تیم ملی ایران به جام جهانی برزیل برود و از این فرصت برای تبلیغ سفر گردشگران به ایران و معرفی یک گونه زیست محیطی استفاده شود. این پیشنهاد را فعالان محیط زیست و گردشگری ارائه داده‌اند و معتقدند می توان برند یوز ایرانی را روی لباس و وسایل بازی بازیکنان تیم ملی هنگام سفر به برزیل نشاند و برای برگزاری تورهای گردشگری زیست محیطی برنامه ریزی کرد.

به گزارش مهر، مدتی است که عروسک بازی های جهانی از میان گونه های جانوری انتخاب می شوند در این میان استفاده از عروسک جانوران در معرض خطر انقراض و معرفی آنها به جهان نیز از خلاقیت های برگزار کنندگان مسابقات جهانی است. سنت انتخاب عروسک بازیها به سال ۱۹۹۶ باز می گردد که یک شیر به نام ˈویلیˈ برای جام جهانی در انگلیس انتخاب شد.

به همین علت عروسک جام جهانی برزیل نیز از یک گونه جانوری انتخاب شده است که در معرض خطر انقراض قرار دارد و برگزار کنندگان مسابقه نام آن را “فولکو” گذاشتند.

جام جهانی فوتبال برزیل درحالی، سال آینده برگزار می شود که از تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه در سطح جهان هزاران هزار خبر و عکس خبری منتشر خواهد شد و به طور حتم ایران نیز در میان کشورهای شرکت کننده، در صدر اخبار ورزشی جهان می نشیند.

به همین منظور فعالان گردشگری و محیط زیست در ایران پیشنهاد کرده اند که می توان از فرصت حضور بازیکنان ایرانی در این مسابقات جهانی برای معرفی جاذبه های زیست محیطی و گردشگری به جهان استفاده کرد.

در همین ارتباط، آرش نورآقایی، از راهنمایان گردشگری ایران نیز به خبرنگار مهر گفت: می‌توان از فرصت حضور ورزشکاران ایرانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل استفاده کرد و با نقش بستن نشان یوز ایرانی بر پشت پیراهن و دیگر وسایل این بازیکنان در یک مسابقه جهانی، این گونه در حال انقراض را به جهان معرفی کرد. یوزپلنگی که فقط هفتاد قلاده از آن باقیمانده و همین تعداد هم در ایران است.

وی گفت: اگر پیشنهاد استفاده از برند یوز ایرانی به فدراسیون فوتبال ابلاغ شود می توان این طرح را روی لباس، اتوبوس و کیف دستی ورزشکاران در هنگام برگزاری مسابقه دید حتی مگنت این برند و یا بادبادک های یوز ایرانی طراحی شود آن هنگام وقتی عکس بازیکنان با این تصویر روی وسایل منتشر می شود؛ همه حساس خواهند شد که این برند چه مفهومی دارد به این ترتیب توانسته ایم یوز ایرانی را به دنیا معرفی کنیم.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches