×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

مدیر کل اداره استاندارد استان مرکزی از توزیع روغن غیر استاندارد در استان خبر داد و گفت: این روغنهای زیتون تقلبی با نام تجاری “رود بارک” مورد تایید نیست.

سید سعید میرنظامی افزود: با توجه به توزیع و فروش روغن زیتون با نام تجاری رود بارک در سطح بازار استان ، بدون علامت استاندارد و کیفیت نا مطلوب، از هم استانی های عزیر خواهشمند است از خرید و یا مصرف این محصول خودداری نمایند.

وی ادامه داد: لذا مصرف کنندگان در صورت مشاهده و یا خرید روغن زیتون بدون بو با نام تجاری رودبارک نسبت به عودت آن به محل خرید اقدام کنند.

میرنظامی مدنی با تاکید بر اینکه همچنین فروشگاههای مواد غذایی در صورت موجودی محصول فوق ،سریعاٌ نسبت به عودت آن اقدام نمایند گفت: مصرف کنندگان در صورت عدم تحویل محصولات از سوی فروشندگان ،مراتب را به اداره کل استاندارد استان مرکزی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا شماره تماس ۳۶۷۴۴۰۰ اعلام فرمایید

وی اظهارداشت: از آنجایی که توزیع ، تمرکز و فروش روغن زیتون بدون نشان استاندارد تخلف محسوب می گردد در صورت مشاهده توسط بازرسان این اداره کل ،علاوه بر جمع آوری و توقیف محصولات ، پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارسال می شود.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches