×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گشت های مشترک نظارت توسط تعزیرات و دادستانی برگزار می شود

اقتصادتهران: مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از تصویب برگزاری گشت های مشترک این سازمان با حضور نماینده دادستانی تا زمان کنترل بازار خبر داد.

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، در نشستی با حضور جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با هدف کنترل و نظارت بر بازار مقرر شد با مشارکت هر دو دستگاه گشت های مشترک موضوعی برگزار شود.

دادستان تهران در این نشست اظهار داشت: حضور و همراهی همکاران تعزیرات در این گشت های مشترک بسیار موثر است.

جعفری دولت آبادی به تمرکز بیشتر دادسرای اقتصادی تهران به تخلفات موجود در بازار اشاره کرد و افزود: فعالیت این دادسرا با همکاری تعزیرات بیشتر می شود.

در ادامه این نشست، جمال انصاری با توجه به تاکید اخیر رئیس قوه قضاییه در باره تعامل بین دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات کار میدانی خود را در کنترل و نظارت بر بازار افزایش داده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن سابقه همکاری قوه قضاییه و سازمان تعزیرات افزود: بیش از هفتاد نفر از قضات ارشد و با سابقه قوه قضاییه همکار سازمان تعزیرات در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches