×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش ۲ نمایشگاه تخصصی بین المللی در زمینه صنعت ساختمان در شیراز

اقتصادتهران: ۲ نمایشگاه تخصصی بین المللی باحضور ۱۱۰ شرکت داخلی و شماری از کشورهای اروپایی و آسیایی در زمینه تولید کاشی، سرامیک، چینی آلات بهداشتی، سنگ های تزیینی و همچنین تجهیزات مولد سرما و گرما در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی فارس در شیراز گشایش یافت.

 به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه­ های بین المللی فارس، عصر یکشنبه در آیین گشایش این ۲ نمایشگاه که چهاردهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی در حوزه صنعت ساختمان است که در شیراز برپا شده است، اظهار داشت:

دراین نمایشگاه شرکت هایی از سراسر کشورمان از جمله استان های، فارس، گلستان، مازندران، البرز، تهران، اصفهان، خراسان و یزد حضور دارند.

سید محمود موسوی بیان کرد: همچنین نمایندگان محصولاتی ازکشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، چین، امارات، کره جنوبی و کانادا در این نمایشگاه شرکت دارند.

او گفت: این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت بیش از ۱۲هزار مترمربع در چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس برپا شده و شرکت کنندگان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تولید انواع سامانه های مولد سرما و گرما، برج های خنک کننده، پکیج رادیاتور، پمپ آبرسانی و آتشنشانی، لوله و اتصالات، انواع چیلر، انواع کاشی، سرامیک، چینی آلات بهداشتی و سنگ تزیینی عرضه کرده اند.

موسوی ادامه داد: یکی از ویژگی های این نمایشگاه ها همکاری و حمایت حدود ۵۰ درصد از فعالان استان فارس در برگزاری آن است.

وی بیان کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، چهار کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با چیلرهای جذبی و تراکمی، سامانه های اطفای حریق و طراحی سامانه های استاندارد در این زمینه، در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم آبان برگزار می شود.

موسوی گفت: این کارگاه های آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و با تدریس استادان شاخص کشور برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه تا روز بیست و چهارم آبان ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches