×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش باشگاه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی

اقتصادتهران: طی مراسمی با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه و رضاخواه مدیرعامل شرکت رایتل، باشگاه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی رونمایی شد و رسماً به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از اعلام اداره روابط عمومی بانک رفاه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی و بانک صورت پذیرفت، طی سخنانی با قدردانی از اقدام مشترک سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و شرکت رایتل، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که یکی از چهار برنامه‌های اصلی این وزارتخانه برای تسهیل شرایط رفاهی و زندگی قشر معزز بازنشسته که همانا تلاش در جهت متناسب‌سازی حقوق و دستمزد ایشان است به منصه ظهور رسیده است.

وی تأمین معیشت متناسب و عزتمند برای بازنشستگان، حل مسئله مسکن و سرپناه و همچنین حل مسائل بهداشتی و درمانی آن‌ها را دیگر برنامه‌های وزارتخانه برای رفاه حال بازنشستگان عنوان و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت سایر بخش‌ها و فراهم‌سازی زیرساخت‌ها به‌زودی این موارد در سطح کشور اجرایی شوند.

دکتر شریعتمداری با اشاره به مزایای طرح باشگاه مستمری‌بگیران خاطرنشان ساخت: این طرح علاوه بر تأمین رفاه بازنشستگان ارجمند و تسهیل شرایط زندگی آن‌ها، مسائل مربوط به رکود در کشور را هم حل خواهد کرد؛ چراکه قدرت خرید مطمئن برای جامعه بازنشسته ایجاد می‌شود و این افراد قادر خواهند بود بااعتباری که از سوی بانک رفاه دریافت می‌کنند، از فروشگاه‌های سراسر کشور خرید اعتباری یا اقساطی انجام دهند.

ایشان با تأکید بر گسترش جامعه هدف و همچنین افزایش تعداد فروشگاه‌های ارائه‌دهنده خدمت، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ظرفیت و زیرساخت بسیار ویژه‌ای است که سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ازجمله بانک رفاه کارگران می‌توانند برای ارائه خدمات به جامعه مخاطبان این نهاد، گام‌های اثربخشی بردارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: حضور بانک رفاه کارگران در کنار سازمان تأمین اجتماعی مهم‌ترین نهادسازی صورت پذیرفته در کشور است که امیدواریم این همکاری و همراهی با رفع موانع موجود برطرف شوند تا خدمات متنوع‌تر و باکیفیت‌تری به ذی‌نفعان ارائه شود. بانک رفاه در کنار سازمان تأمین اجتماعی قادر است خدمات ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان ایجاد کند؛ این بانک می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های خود نقطه اتکا و امید برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches