×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش اعتبارات اسنادی ارزی در بانک ملت

اقتصادتهران: مدیرعامل بانک ملت همراه با رییس هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک از شرکت پتروشیمی کرمانشاه بازدید کرد.

علی رستگار در سفر به استان کرمانشاه از شرکت پتروشیمی کرمانشاه –از مشتریان ارزنده بانک ملت- بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل بانک ملت در این بازدید از بخش های مختلف شرکت پتروشیمی کرمانشاه بازدید کرد و با روند تولید اوره در این شرکت آشنا شد.

رستگار همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت پتروشیمی کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد که تعاملات فی مابین بیش از پیش تقویت شود.

وی از آمادگی بانک ملت برای ارائه خدمات مورد نیاز به شرکت پتروشیمی کرمانشاه و عاملیت این شرکت در پروژه های مختلف، خبر داد وگفت: بانک ملت آماده است تا در فاز ۲ این شرکت نیز پس از بررسی کارشناسی همانند فاز یک، نسبت به تامین نیازهای مالی شرکت اقدام کند.

مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به این نکته که ۸۰ درصد کارکنان این بانک سهامدار شرکت پتروشیمی کرمانشاه هستند، اظهار داشت: این شرکت از ابتدای راه اندازی، مورد حمایت بانک ملت بوده و این حمایت در فاز دوم نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این نکته که بانک ملت به عنوان بانک انرژی در کشور شناخته شده است، تصریح کرد: این بانک آمادگی دارد تا به تمامی واحدهای تولیدی در بخش های نفت، گاز و پتروشیمی کمک کند و با ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به آنها، زمینه رونق هرچه بیشتر کشور و افزایش سطح اشتغال را فراهم آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches