×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر گسترش تعداد اتوبانک‌ها و پیشخوان‌‌های شهرنت این بانک در سال جدید گفت: برای جانمایی چنین مراکزی، محل‌های پرتردد شهر انتخاب می‌شود و پس از تایید شورای عالی جانمایی تصویب خواهد شد.

حسین محمدپورزرندی با تاکید بر اهمیت افزایش تعداد اتوبانک‌ها و پیشخوان‌‌های شهرنت در تهران نیز خاطرنشان کرد: در این راستا قطعاً همه اقدامات با مجوز شهرداری و با هماهنگی معاونت خدمات شهری و شرکت ساماندهی مشاغل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهمی که بانک شهر با جدیت دنبال می‌کند، ارائه خدمات مطمئن به شهروندان است، افزود: در تلاش هستیم بانک شهر را به یکی از بانک های برتر کشور در سال آینده تبدیل کنیم.

پورزرندی همچنین از آمادگی این بانک برای همکاری با شهرداری کلانشهرها برای رفع معضلات و مشکلات شهرها در حوزه های حمل و نقل، عمرانی و محیط زیستی خبرداد و گفت: با توجه به عدم وجود منابع مالی کافی برای انجام پروژه‌های مهم شهری در این شهرها، مشارکت بانک شهر می‌تواند به عنوان موتور تامین منابع شهری در جهت رفع این مشکلات باشد.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید کرد بر اینکه قطعا هم‌افزایی کلانشهرها با بانک شهر منتج به خدمت بیشتر به مردم می‌شود، ادامه داد:این بانک از پروژه‌هایی با محوریت انرژی پاک حمایت خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches