×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گرد و خاک شرق و منطقه زابل را در بر می‌گیرد

اقتصادتهران: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از کاهش نسبی دما در استان های شمالی کشور است و در سه روز آینده به سبب وزش باد، مناطق شمال شرقی و شرق کشور به ویژه منطقه زابل را گرد و خاک در بر می‌گیرد.

روز پنجشنبه (امروز) این وضعیت در مناطق یاد شده تداوم دارد و بارش ها در استان های مازندران، غرب گلستان و استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی تشدید می شود، ضمن این که در این روز دامنه بارش ها استان های واقع در غرب کشور و دامنه های زاگرس مرکزی را از جمله کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان و غرب اصفهان در بر می‌گیرد.

روز جمعه این هفته در شمال غرب، غرب و البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست و در روزهای پنجشنبه و جمعه به سبب جریانات گرم و مرطوب جنوبی و همراهی آن با جریانات تراز میانی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد در جنوب شرق کشور به ویژه در کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

سازمان هواشناسی کشور در دو روز آینده برای استان های سمنان، تهران، البرز، قزوین، مرکزی و اصفهان و در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد وخاک پیش بینی کرده است.

در همین مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد ، پدیده باد وگرد و خاک در استان های ایلام، کرمانشاه ، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست و در دو روز آینده دریای خزر و خلیج فارس مواجی خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches