×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گردهمایی سالانه سردفتران و دفتریاران بازنشسته

اقتصادتهران: گردهمایی سالانه جامعه سردفتران و دفتریاران بازنشسته کشور با حضور اعضای هیات مدیره کانون برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، این گردهمایی با حضور سردفتران و دفتریاران بازنشسته از تهران و سایر استان‌ها و هیات مدیره کانون برگزار شد.

دشتی اردکانی،‌رییس کانون سردفتران و دفتریاران در این گردهمایی انسجام و همبستگی بازنشستگان را قوت قلب کانون دانست و افزود: تاسیس شرکتی برای سرمایه گذاری برای کانون می‌تواند بسیار مفید باشد و هیات مدیره کانون خواهان همکاری بیشتر بازنشستگان به صورت حضوری و همفکری است.

دشتی اردکانی به صندوق بازنشستگی کانون اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۱۴۱۶ حدود شش هزار نفر از همکاران ما بازنشسته می‌شوند، در حالی که امروز این تعداد حدود ۲۰۰ نفر است اما از اکنون باید برای آن دوران آینده نگری کرد. هرچند که مشخص نیست در‌ آن زمان ما در کجا قرار داریم و چه کسانی در هیات مدیره کانون حضور دارند اما امروز بر خود وظیفه می‌دانیم که به فکر صندوق بازنشستگی همکاران در زمان حال و آینده باشیم.

وی تاکید کرد: دغدغه هیات مدیره کانون ،رفاه و سرزندگی سردفتران و دفتریاران بازنشسته و تلاش برای خواسته های آنان است.

 همچنین محمد عظیمیان، نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به سردفتران و دفتریاران به عنوان گنجینه‌های طلایی حوزه سردفتری و دفتریاری گفت: ما تردیدی نداریم که با شرایط فعلی اقتصادی و تورم موجود نمی‌توان با افزایش حقوق سال‌های گذشته گذران کرد و این ارقام در شأن بازنشستگان نیست.

وی به محدودیت منابع و آیین‌نامه بیمه و بازنشستگی اشاره کرد و افزود: پیشنهاد افزایش حقوق برای بازنشستگان کانون سردفتران و دفتریاران از سوی هیات مدیره به سازمان ثبت ارایه می شود و باید توجه داشت که تصویب آن از سوی آن سازمان صورت می‌گیرد.

 عظیمیان با تاکید بر اینکه کانون در دو زمینه افزایش حقوق بازنشستگان و بیمه و درمان تمام تلاش خود را کرده است،گفت: هماهنگی برای امور رفاهی از جمله تنظیم قرارداد با هتل‌هایی در شهرهای مشهد و مازندران در فاز نخست از جمله این امور بوده است که در صورت نبود مشکل منابع، ‌این امر در سایر استان‌ها قابل تعمیم خواهد بود.

 محمد علومی، رییس هیات مدیره جامعه سردفتران و دفتریاران بازنشسته کشور هم با تشکر از حضور سردفتران و دفتریاران به جلسات بازنشستگان اشاره کرد و خواستار حضور هر چه بیشتر بازنشستگان شد.

 وی از تلاش‌های هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در افزایش حقوق بازنشستگان کانون سردفتران و دفتریاران در سال جاری و سال‌های اخیر گفت: با شرایط اقتصادی فعلی افزایش حقوق بازنشستگان کافی نیست و این افراد خواهان افزایش بیشتر و تناسب حقوق بازنشستگان با تورم در جامعه هستند.

 در ادامه علی نصیریان، مدیر اجرایی هیات مدیره جامعه سردفتران و دفتریاران بازنشسته کشور ضمن ارایه گزارش عملکردی از این جامعه از سال ۱۳۸۸ تا کنون، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سردفتران و دفتریاران بازنشسته بعد از فراغت از کار و در دوران بازنشستگی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که تاکنون از این پتانسیل  به طور کامل استفاده نشده است.

 وی با بیان اینکه بازنشستگان بازوی توانمند کانون سردفتران در همه دوران‌ها بوده اند،‌گفت: سردفتران و دفتریاران بازنشسته گنجینه‌ای از دانش عملی و تئوری هستند که در خدمت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کانون سردفتران و دفتریاران و به دنبال حل مسائل و یاری هیات مدیره کانون هستند.

 نصیریان همچنین در رابطه با فرانشیز بیمه درمانی بازنشستگان، امور رفاهی و تفریحی، وام بازنشستگان در صندوق تعاون کانون مطالبی را بیان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches