×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گردهمآیی بزرگ صنعتگران در و پنجره در تهران

اقتصادتهران: صنعتگران در و پنجره از استان های مختلف کشورمان و دیگر نقاط جهان از دوم تا پنجم بهمن ماه و در هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ایران که در نوع خود «بزرگترین نمایشگاه بین المللی در و پنجره منطقه خاورمیانه» محسوب می شود،گردهم می آیند.

به گزارش پانا در این رویداد بزرگ، آخرین پیشرفتهای این صنعت به نمایش گذاشته می شود و صنعتگران این حوزه نیز ضمن تبادل اطلاعات صنعت در و پنجره، با نوین ترین و جدیدترین تنکولوژی ها و تولیدات این حوزه آشنا خواهند شد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و در آن ۴۵۰ شرکت از جمهوری اسلامی ایران و ۷ کشور خارجی، جدیدترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند. تعداد شرکت های خارجی این نمایشگاه ۶۰ شرکت است.

در هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته شرکت هائی از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، بلغارستان،ایتالیا و امارات درکنار شرکتها و بنگاههای اقتصادی کشورمان، انواع محصولات خود را ارائه می کنند.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران به علت روند چشمگیر رو به رشد و توسعه کیفی مطلوب، سال گذشته به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاههای جهانی (UFI) درآمد.

معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره ، ایجاد فضای رقابتی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه، اشتغالزائی، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches