×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گذران یک روز بدون خودرو با بازی‌های کودکانه در شمال تهران

اقتصادتهران: ویژه برنامه روز جهانی بدون خودرو با هدف تحقق شهر انسان محور با حضور خانواده‌ها و کودکان در شمال تهران اجرا شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: در روز جهانی بدون خودرو، خودروسواران تشویق می شوند تا در سال، یک روز از اتومبیل خود استفاده نکنند.

وی افزود: ترویج و توسعه‌ دوچرخه ‎سواری و پیاده ‎روی به عنوان یک شیوه‌ کارآمد جابه‌جایی در مسافت‌‌های کوتاه سبب کاهش وسایل نقلیه موتوری به عنوان اصلی ترین مولد آلاینده‌ها و منتشر کننده‌ گازهای سمی و همچنین کاهش تردد خودروهای تک سرنشین و در نتیجه صرفه‌جویی اقتصادی خانوار و حفظ محیط زیست و ایجاد سرزندگی در افراد جامعه خواهد شد.

اسفراینی نژاد تشریح کرد: به مناسبت این روز از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در ناحیه ده منطقه، خیابان خندان حدفاصل خیابان ابوذر تا میدان سوهانی، محیطی برای شهروندان مهیا شد تا بتوانند در امنیت کامل پیاده ‎روی و دوچرخه سواری کنند.

به گفته وی اجرای فعالیت‌های ورزشی از قبیل فوتبال دستی، بازی‌‎های بنری خیابانی، شوت دارت، نقاشی زمینی، دوچرخه سواری، اسکوتر برقی، میز نقاشی کودکان و محیط زیست، اجرای زنده خاله ستاره و عروسک‌های تن پوش از دیگر برنامه‌های‎ اجرا شده در این پویش بود.

گفتنی است این پویش با همکاری و مشارکت پلیس راهور، شهرداری ناحیه ده، ادارات اجتماعی، ورزش و محیط زیست، NGOهای آل حسنی، ریحانه النبی و یاس نبی و حضور دانش آموزان با اجرای مسابقه، توزیع جوایز و پذیرایی برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches