×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گام دوم انقلاب باید توسط نسل جوان برداشته شود

اقتصادتهران: رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضائیه با بیان اینکه یک جوان متولد دهه ۶۰ هستم، گفت: گام دوم انقلاب باید توسط نسل جوان برداشته شود.

به گزارش مهر، سید حجت الله علم الهدی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: بنده یک جوان دهه شصتی هستم و در مبارزات انقلابی نبوده‌ام و جنگ تحمیلی و امام راحل و عموی شهیدم را به یاد ندارم ولی خود را مدیون شهدا می دانم.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: می‌دانم گام دوم انقلاب باید توسط نسل بنده برداشته شود و انتهای آن تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

علم الهدی به جوان گرایی در قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد: این انتخاب حاصل جوانگرایی رئیس جدید قوه قضاییه است که البته پرچمدار این امر رهبری و تأکید آن به رئیس قوه قضاییه بوده است. جوانگرایی به معنی نفی تجربه نیست و ما اکنون در نقطه صفر نیستیم و موظفیم از همه ظرفیت علمی کشور استفاده کنیم و یک تیم جوان با روحیه و تفکر انقلابی می تواند آن را انجام دهد.

علم الهدی گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه نیز نیازمند تحول است و به معنی فاصله داشتن با آرمانهای انقلاب است و پژوهشگاه باید مرکز تصمیم‌گیری و مغز متفکر قوه قضاییه باشد و طرح‌ها و ایده‌های آن به همراه نیازمندی‌های قوه قضاییه از دل این مجموعه بیرون بیاید و تأمین شود.

رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: ارتباط نظام‌مند با دستگاه اجرایی قوه قضاییه باید باشد که اکنون ضعیف است و محدود به گزارش هایی شده که گاها مورد عمل و اجرا هم قرار نمی گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت قضات متخصص گفت: این مرکز باید پل ارتباطی میان نخبگان و قوه قضاییه باشد. رشته حقوق به صورت انتزاعی آموزش داده می شود و این پژوهشگاه می‌تواند دانشجویان را وارد فضای عملیاتی کند.یک ارتباط نظامند از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه و بدنه دستگاه قضا باید برقرار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches