به طور حتم یکی از اصولیترین سیاستها و برنامههای شرکتهای بیمه ارائه راهکارهای مناسب جهت رشد در فروش بیمهنامه است و این اتفاق نمیافتد مگر با افزایش فروش خردهفروشی و روند صعودی در صدور بیمهنامه.
به گزارش اقتصادتهران، شرکت بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن شبکه فروش و نمایندگان مویرگی گسترده در سراسر کشور و نیز اهتمام به خردهفروشی، یکبار دیگر، برتری خود در فروش بیمهنامه را به رخ همگان کشید به طوری که این شرکت موفق شد در پایان 7 ماه به رکورد فروش 225 هزار بیمهنامه دست پیدا کند.
اتفاقی که اگرچه شاید در حد یک رقم باشد اما دستیابی به این رقم ماحصل سالها برنامهریزی، انسجام و به مدد بکارگیری استرتژیهای بلند مدت بوده است. رویکردی که نه تنها کام سهامداران شرکت بیمه پاسارگاد را شیرین کرده بلکه موجب تعالی و اعتلای صنعت بیمه کشور نیز شده است.
این مهم به مدد و همت کادر قوی و منسجم اجرایی در کنار بازتعریف مدلهای جدید کسب و کار طراحی و ارائه شده است به طوری که بسیاری از تیم شبکه فروش و نمایندگان این شرکت علاوه بر آموزش صحیح و درست فروش از یکپارچگی اجرای کار در این شرکت بهره گرفتهاند.
اما در میان ارقام ارائه شده توسط شرکت بیمه پاسارگاد برای کارنامه موفق جهش در صدور بیمهنامه، نام رشته بیمه زندگی اندوختهدار این شرکت بیش از همه به چشم میخورد. نکته قابل توجه در رشد فروش این رشته به دلیل شرایط دشوار حاکم بر اقتصاد کشور قابل تامل است. رشد در فروش این بیمهنامه که نوعی سرمایهگذاری برای آینده محسوب میشود، موفقیت بزرگی برای کارکنان و البته مدیران شرکت بیمه پاسارگاد به شمار میرود به طوری که در این شرایط، بسیاری از مردم که باید در اندیشه گذران معیشت خود باشند، رویکرد قابل قبولی به سمت این بیمهنامه داشتهاند و آن را نه تنها هزینه بلکه به نوعی سرمایهگذاری برای فردای خود میدانند.
شاید مهمترین دلیل اقبال عمومی برای رشد در فروش این بیمهنامه را بتوان در شیوه تبلیغات و کمپینهای ارائه شده توسط شرکت بیمه پاسارگاد برشمرد به طوری که با نگاهی به آمار ارائه شده توسط روابط عمومی این شرکت در مییابیم که افزایش در تعداد صدور این بیمه نامه از نیمه دوم تابستان امسال و همزمان با برگزاری کمین تبلیغاتی این شرکت وارد فاز تازهای از رشد شده است.
مطابق آمارهای رسمی منتشر شده مجموع فروش هفتماهه بیمه پاسارگاد از ۴ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان در سال گذشته به ۶ هزار و ۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۴ رسیده و این در حالی است که مطابق آمارهای رسمی منتشر شده مجموع فروش هفتماهه بیمه پاسارگاد از ۴ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان در سال گذشته به ۶ هزار و ۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۴ رسیده است.
روند رو به رشد فروش تمامی رشتههای شرکت بیمه پاسارگاد در کنار سیاستهای تشویق و انگیزشی این شرکت برای شبکه فروش و نمایندگان از یکسو و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای سادهسازی فرآیند صدور در کنار برجستهسازی و تشریح مزایای بلندمدت بیمههای اندوختهدار همگی از جمله دلایل افزایش فروش و ثبت رکوردهای عجیب و غریب توسط شرکت بیمه پاسارگاد بوده است به طوری که با تداوم این روند شاهد ثبت رکوردهای دیگر و جدیدتری از این شرکت هم در این رشته و هم در سایر رشتههای دیگر خواهیم بود.