×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
کمک ۴ هزار میلیارد تومانی وزارت تعاون به صندوق بازنشستگی برای رفاه حال بازنشستگان

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری از کمک ۴ هزار میلیارد تومانی این وزارتخانه به صندوق بازنشستگی کشور در راستای بهبود وضعیت رسیدگی به بازنشستگان خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، دکترعلی ربیعی امروز به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روزخانواده و تکریم بازنشستگان در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد افزود: باید برنامه ریزی کنیم که کانون های بازنشستگی را به کمک بازنشستگان بیاوریم و بدانیم بازنشستگی تهدید نیست و باید از این فرصت اجتماعی بهترین استفاده ها را داشته باشیم.

دکترعلی ربیعی با ابلاغ سلام ویژه دکترروحانی به بازنشستگان یادآور شد: ما مسائل مربوط به بازنشستگان را می‌دانیم به دنبال راه حل‌های مختلف برای حل آن هستیم، سعی می‌کنیم کار غیرکارشناسی انجام ندهیم و وعده‌هایی ندهیم که کشوردچار آسیب شود.

دکترربیعی همچنین گفت: همچنین سعی می‌کنیم ساخت مسکن اجتماعی را برای بازنشستگان شروع کنیم و از بیمه های تکمیلی می‌خواهیم خدمات بهتری به بازنشستگان ارائه کنند.

وی با اشاره به حضور دکترعلی اکبرفرهنگی استاد علوم ارتباطات و دکترعلی شریعتمداری که از آنان به عنوان بازنشستگان برتر تجلیل شد و دکترایرج راد به عنوان بازنشسته برترخاطراتی از هریک از این افراد بیان کرد و افزود: باید قدر این گوهرهای دردانه را به خوبی بدانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد : امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی بازنشستگان اعتبارهزینه و برای پرداخت حقوق بازنشستگان نیز حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی کمک کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه با وزارت مسکن، تعاملاتی انجام داده‌ایم تا بتوانیم صندوق مسکنی را برای بازنشستگان احیا کنیم و ساخت مسکن اجتماعی را کلید بزنیم، گفت:زیرپوشش بیمه بردن تعویض مفصل زانو پرهزینه است که خوشبختانه انجام شد و بسیاری از موراد پیشگیری از بیماریهای کودکان و سالمندان را زیر پوشش بیمه خواهیم برد.

دکترربیعی تاکید کرد: جامعه‌ای خوشبخت خواهد بود که بزرگان در آن نقش داشته باشند همان طور که تعدادی از شما بازنشستگان برای مشاوره دادن جهت حل مشکلات زوج‌های درآستانه جدایی دواطلب شده‌اید و یا آموزش به کودکان بدون پدرومادر را دربهزیستی عهده دار شده‌اید.

وی گفت: امیدوارم جامعه زیرسایه شما به اعتلاء برسد چون باید پدرومادربزرگ ها جاودانه بمانند.

گفتنی است در این مراسم از تفاهم نامه‌ای میان صندوق بازنشستگی کشور و بانک صادرات برای اعطای وام به بازنشستگان امضا شد.

همچنین در این مراسم از دکترعلی شریعتمداری دارای دکترای فلسفه، دکترعلی اکبرفرهنگی فوق دکترای ارتباطات سازمانی، دکترمهدی بهزاد دکترای ریاضیات، دکترمسلم بهادری فوق تخصص آسیب شناسی ریه و قلب، دکترمحمدتقی روحانی رانکوهی دکترای انفورماتیک،دکترایرج راد دارای نشان درجه یک هنر، معصومه کاظم صنایع بازنشسته نمونه و از خانواده شهدا،محسن شیخ شعبانی بازنشسته نمونه و پدر سه شهید، زین العابدین طاهریان و مهین بانو وفایی به عنوان پیشکسوتان بازنشسته تجلیل شد..

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches