×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کمک ۴۴ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران، افغانستان و پاکستان

اقتصادتهران: اتحادیه اروپا از کمک ۴۴ میلیون یورویی خود به کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان برای کمک به ایجاد امکانات لازم برای آوارگان خبر داد.

به گزارش وبگاه کمیسیون اروپا، اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که در راستای کمک‌ های مالی به پناهجویان قصد دارد ۴۴ میلیون یورو به کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان اهدا کند.

کمیسیون اروپا امروز در بیانیه ای در این باره اعلام کرد که کمک های انسان دوستانه اش را به ارزش بیش از ۴۴ میلیون یورو برای افراد نیازمند در آسیای میانه و جنوب غربی این قاره در راستای کمک به رفع مشکلات ناشی از بلایای طبیعی و تبعات ناشی از درگیری ها از قبیل بی خانمانی اهدا خواهد کرد.

بر اساس اعلام کمیسیون اروپا بخشی از این کمک ها برای حمایت از آوارگان افغانستانی و خانواده هایشان در ایران و پاکستان و نیز کمک به قربانیان درگیری ها در افغانستان اختصاص می یابد.

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران سالیان متمادی است که آوارگان افغانستانی را در خود جای داده و طیف گسترده ای از خدمات را به آن ها ارائه می دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches