×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کمپ ویژه زلزله زدگان در خوی احداث شد

اقتصادتهران: کمپ ویژه زلزله زدگان خوی با آماده سازی و برپایی ۱۰۰چادر اسکان و خدمات رسانی و ارایه تسهیلات لازم به حادثه دیدگان احداث شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهرداراین منطقه ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های کشته شدگان زلزله خوی و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان اعلام کرد: در این حادثه بیش از ۴۰ نیروی شهرداری این منطقه در دو گروه ۲۰ نفره به مناطق زلزله زده خوی اعزام شدند که طی آن با آماده سازی و تسطیح زمین، برق کشی، نورپردازی، حصارکشی و تامین امنیت، در حدود ۱۳۰ خانوار آسیب دیده از زلزله اسکان داده شدند.

او افزود: ۳ کامیون محموله کمک به زلزله زدگان از منطقه یک به خوی اعزام شد و در کنار آن تهیه غذای گرم، تحویل وسایل گرمایشی، راه اندازی سرویس‌های بهداشتی مجهز به آبگرم، برگزاری کلاس‌های ورزشی و آموزشی آمادگی در برابر زلزله و … برای کودکان و نوجوانان، توزیع لوازم و تحریر، برپایی جشن مبعث و … نیز برای اسکان داده شدگان این کمپ اجرا شد.

گفتنی است در همین راستا حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه شهرستان خوی، سردار بهرام علیشاهی مسئول قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی و حسن نصرالله پور شهردار خوی از شهرداری منطقه یک به دلیل خدمات رسانی و همراهی با زلزله‌زدگان تقدیر و تشکر کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches