true
دوشنبه 93/04/30، تهران، (اخبار رسمی): به مناسبت شروع فصل تابستان، برند تاژ اقدام به برگزاری یک کمپین و مسابقه عکاسی تابستانه کرده که موضوع آن بر محور «تاژ، کف، حباب و شستشو» استوار است.
در این مسابقه که هدف از آن الحاق چاشنی هیجان و شادی به فعالیت های مخاطبین است، علاقه مندان می توانند در سه دوره ۱۴ روزه در این کمپین شرکت کرده و جوایزی را از آن خود کنند.
شرکت کنندگان باید عکسهای خلاقانۀ خود را با اِلمانها و عناصری مانند کف، حباب، شستن و غیره با حضور یکی از محصولات تاژ به عنوان سوژه عکاسی، در شبکه های اجتماعی با هشتگ #تاژستانه و به صورت عمومی به اشتراک بگذارند.
برخی از راه های شرکت عکس ها در این مسابقه شامل این موارد است: ایمیل عکس به آدرس crm@alwaystage.com، آپلود عکس در سایت tagelife.com، ارسال از طریق Direct اینستاگرام، ارسال Message روی فیسبوک، انتشار در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و گوگل پلاس.
مراسم اهدای تمامی جوایز در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات تاژ با حضور برندگان، پرسنل و مدیران سازمان برگزار می گردد.
جوایز این مسابقه که به 17 برنده اعطا می شود شامل 15 دستگاه تبلت سامسونگ و 2 دستگاه iPhone 5S سامسونگ است.
دوره اول این کمپین، سه شنبه ۳ تا ۱۷ تیرماه و دوره دوم آن چهارشنبه ۱۸ تا ۳۱ تیرماه خواهد بود. دوره سوم نیز روز چهارشنبه ۱ تا ۱۴ مردادماه برگزار خواهد شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=9357
false
true